Ze života PRIMULUS - Díl 1.

David Buchta

Právě čtete náš první (a věříme, že ne poslední :)) díl pravidelného blogu, kde jsme se rozhodli odkrýt detaily ze zákulisí týmu PRIMULUS.

Je nám jasné, že tato část nebude zajímat každého, proto nemáme v plánu tyto články v budoucnu propagovat. Budou zde k dispozici pro ty z Vás, kteří by se rádi dozvěděli více detailů z našeho světa PRIMULUS.

Jak pracujeme, co nás baví, co chystáme nového a jak to vůbec vypadá, když se čtyři muži v nejlepších letech :) rozhodnou v České republice prodávat doplněk stravy pro muže, který na rozdíl od 98 % ostatních produktů má bohaté složení, jehož výroba zdaleka nestojí 12kč a kde je důležitější kvalita než jen motivace se hnát za ziskem.

Máme za sebou již první rok a půl od spuštění projektu, kterému předcházelo minimálně 6 měsíců příprav a i když jsme byli několikrát odrazování od samotného prodeje produktu, teď už víme, že to mělo smysl.

A protože spokojených zákazníků přibývá, rádi bychom některým ukázali více z našeho zákulisí. A pokud to bude alespoň pro 5-6 lidí zajímavé, tak jsme úkol splnili (nepočítáme zde naše rodinné příslušníky :) ).

Budeme zde často uvádět naše jména, takže pokud nás ještě neznáte, mrkněte na stránku O nás (klikněte zde), kde máme na konci stránky vytvořené naše medailonky, ať víte o kom je řeč.

Září 2016

Každý měsíc je pro nás velká výzva. Již od začátku roku se nám daří rozšiřovat počet zákazníků a zvyšovat tím prodeje o několik procent. I když jsou prázdniny pro e-shopy období útlumu, nám se podařilo v srpnu zvýšit prodeje o 44 %.

Velké díky našim zákazníkům.

Bohužel se statistiky každý měsíc „vynulují“ a je potřeba začít od nuly. Věřím ale, že to zvládneme i v tomto měsíci.

Největší radost nám dělá i jeden z našich nejlepších „prodejních“ kanálů. Slovo prodejních je v uvozovkách, protože k tomu není primárně určen. Řeč je o našem blogu.

V marketingu to máte takhle. Buď lidi nalákáte na Váš produkt tím, že jim všude ukazujete Vaše reklamy a snažíte se je přesvědčit k nákupu (reklamy na internetu, bannery, rádio, televize) a nebo můžete použít druhou cestu a tím je tvořit zajímavý obsah dávající lidem přidanou hodnotu a díky tomu nenásilně představit Váš produkt. U nás určitě vyhrává druhá možnost.

I když psát pravidelně blog je časově náročné, jsme díky tomu schopni oslovit zajímavým článkem mnoho lidí a Ti kteří se o produkt zajímají více, vždy si k našemu e-shopu cestu najdou. A ti co nakoupit nechtějí, tak si odnesou minimálně zajímavé informace.

Co se chystá?

V současné době pracujeme usilovně na našem druhém produktu.

Bude se opět jednat o doplněk stravy, ale tento už nebude zaměřen pouze pro muže. Bude i pro ženy, pro starší i mladé. Konkurence v této oblasti je obrovská, ale opět drtivá většina těchto produktů nemá dostatečně silné složení, které zajistí výsledky.

Náš produkt bude jiný.

Už máme hotovou formulaci a vyrobily jsme prvních pár vzorků pro možnost otestování. Očekávání jsou velká, ale stále nás čeká mnoho práce.

Zatím nemůžeme říct, o jaký produkt přesně jde, ale věřte, že se to v této sekci blogu dozvíte jako první.

Mimo jiné celý tým (a hlavně Martin) stále pracuje na úpravě našeho interního systému na přijímání objednávek, pro co nejrychlejší expedici našeho produktu a začali jsme spolupracovat s pár šikovnými mladými lidmi na sociálních sítích, pro představení našeho produktu i mladým lidem zvedající činky. Přeci jen jejich tělo při námaze potřebuje doplnit veškeré vitamíny a minerály. A zatím jsou s produktem PRIMULUS spokojeni :).

Závěr

Dnešní první díl bych ukončil. Doufám, že se líbil. Příště se budeme snažit jít více do detailů z našeho zákulisí a méně se bavit o obecných věcech. Pokud Vás cokoli zajímá, kdykoli nás můžete kontaktovat na našem emailu : info@primulus.cz

Děkuji, že jste dočetli až sem.

O nás

Naším cílem bylo vytvořit kvalitní produkt a služby okolo něj, které pomáhají dělat život lepší či jednodušší. Produkt, za který se nikdy nebudeme stydět a který budeme sami používat. Dali jsme si za cíl vytvářet dlouhodobé a hlavně spokojené zákazníky. Spokojenost kupujícího je vždy na prvním místě, protože víme, že nejlepší reklama je vždy pozitivní recenze či doporučení spokojeného zákazníka.

více o nás